середу, 14 вересня 2016 р.

Яногл для доньки

Янгол для доньки
Нам командир суворо наказав
Розвідувать безшумно вражі цілі.
Лечу… Весь люд мов повмирав.
Нема Донбасу: все війна спалила.

Я бачу сльози, відчай і печаль,
Молитви чую, хоч двигун і робить.
Я бачу пекло, яке вдерлось в рай,
Диявола, який по ньому ходить.

Це Апокаліпсис, який війною зветься,
Кінець Усесвіту, душі людської крах.
Війна – це біль. Шалено серце бється,
Коли на землю гляну, на цей жах.

А десь за містом йде запеклий бій,
Там ходить смерть, товариші там гинуть.
Та на душі – лиш невимовний біль,
Останню коли згадую хвилину…

Нам командир суворо наказав
Розвідувать безшумно вражі цілі.
Лечу… Весь люд мов повмирав.
Нема Донбасу: все війна спалила.

Я бачу сльози, відчай і печаль,
       Молитви чую, хоч двигун і робить,
         Та я не льотчик – ангелок, що в рай
        Летить по пеклу, де диявол ходить.

Немає вже мотору і кабіни,
Лечу на крилах замість літака.
І згадую одне лиш: про дитину.
Чи моя люба донечка жива?..

Я згадую блакить і жовте поле,
Що намальовані на білому листі.
А серденько стискається від болю:
Не зміг я своє слово зберегти.

Це пекло чи Донбас? – Не розберусь я.
Диявол це чи злість страшна людська?
Одне лиш обіцяв я: повернутись,
Та клятва нездійсненна вже оця.



Немає коментарів:

Дописати коментар